Telefonos ügyfélszolgálat: +36 34 815 411
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2024. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL – BAJNA

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Bajnán a Nagytabán utca egy részén utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hálózatrekonstrukciós munkálatok miatt 2025.12-07-én  előreláthatólag 12:00-ig…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL – NYERGESÚJFALU

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Nyergesújfalun a Petőfi Sándor utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hálózatrekonstrukciós munkálatok miatt 2025.12-06-án 17:00-tól előreláthatólag 22:00-ig időszakosan…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL – ESZTERGOM-KERTVÁROS

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Esztergom-Kertvárosban a Sátorkői utcában (a Damjanich u. és a Homok u. közötti szakaszon) az ivóvíz-közhálózaton végzett…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás