Telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2022. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL-Komárom

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Komárom Térffy Gyula és Száva utcától Deák Ferenc utcáig az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt 2024.11.21.…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL-Tát

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Tát Gorkij fasoron az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt 2024.11.21. csütörtökön 9.30-14 óráig időszakos szolgáltatáskiesés várható.…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL-Esztergom

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Esztergom, Siszler, Pifkó Péter és Temető utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett tervezett hibajavítási munkálatok miatt 2024.11.22. Péntek…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás