Telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2022. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - NESZMÉLY

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Neszmélyen a Mátyás király, Felsőhegy, Akácos és Nyáraska utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - DUNAHARASZTI

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dunaharasztiban Bercsényi utcában (a Haraszty Ferenc utca – Somogyváry Gyula utca közötti szakaszon) az ivóvíz-közhálózaton végzett…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - Sárisáp

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Sárisáp, Rákóczi, Petőfi és Vár utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a mai napon, 2025.04.01-én…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás