Telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2022. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL-Esztergom

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Esztergom, Siszler, Pifkó Péter és Temető utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett tervezett hibajavítási munkálatok miatt 2024.11.22. Péntek…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL-Ács

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Ács, Bartók Béla és Komáromi utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a mai napon, 2024.11.20-án…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - Bajna

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Bajnán a Fácánkert utca 4-20. számok között az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a mai napon,…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás