Telefonos ügyfélszolgálat: +36 34 815 411
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2024. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL –Mogyorósbánya

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Mogyorósbánya, Jókai Mór, Arany János, Petőfi Sándor utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a mai…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL –CSOLNOK

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy CSOLNOK, Gete és Rudas utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a mai napon, 2025.10.07-én előreláthatólag…

TÁJÉKOZTATÁS KARBANTARTÁSI MUNKÁLATOKRÓL – Dunaharaszti

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dunaharaszti, Toldi utcában (Táncsics Mihály utca – Kandó Kálmán utca közötti szakaszon) az ivóvíz-közhálózaton végzett karbantartási…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás