Telefonos ügyfélszolgálat: +36 34 815 411
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2024. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - CSÁSZÁR

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Császáron a Dózsa György utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt 2025.11.21-én előreláthatólag 19:00-ig időszakosan szolgáltatáskiesés…

TÁJÉKOZTATÁS KARBANTARTÀSI MUNKÁLATOKRÓL-KOMÁROM

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy KOMÁROM, Erdő utcától a Fenyves utcai busz fordulóig, Levél és Határ utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - Budajenő

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Budajenő, Hilltop területén áramszünet miatt 2025.11.21-én előreláthatólag 16:00-ig időszakosan szolgáltatáskiesés várható. Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás