Telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2024. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - Sárisáp

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Sárisápon az Ady Endre utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási munkálatok miatt a mai napon, 2025.07.01-én előreláthatólag…

Megújult a Nyergesújfalut, Lábatlant és Süttőt ellátó gerincvezeték

A Nyergesujfalu, Lábatlan és Süttő település ivóvízellátását biztosító gerincvezeték többszöri meghibásodását követően a térség víziközműszolgáltatója,  a Nemzeti Vízművek cégcsoporthoz tartozó…

Társaságunk műszaki főmunkatársat keres

FŐBB FELADATOK Projekt előkalkulációk elkészítése, nyomon követése, dokumentálása Műszaki dokumentációk ellenőrzése, nyilvántartása Helyszíni ellenőrzésében való részvétel Szerződések előkészítése, véleményezése Műszaki…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás