Telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2024. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL –Esztergom

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Esztergom, Táti út 26-tól végig az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a mai napon, 2025.08.17-én előreláthatólag…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL – Àcs

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy ÁCS, Ady Endre utcàban ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a mai napon, 2025.08.15-én előreláthatólag 24:00-ig időszakos…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL – Kecskéd

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Kecskéden a Vasút utca 1-43-ig ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a holnapi napon, 2025.08.16-àn előreláthatólag 5:00-tól…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás