Telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2022. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - Császár

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Császár, Rákóczi utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt a mai napon, 2025.03.31-én előreláthatólag 12:00-ig időszakos…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - Komárom, Koppánymonostor

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Komárom-Koppánymonostor, Koppányvezér, Toboz, Fenyves, Levél, Erdő utcákban és Gyanta közben az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - SÁRISÁP

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Sárisápon a Fő utca 73-125. számok között az Orgona , Szőlőhegy utcákban és az Iskola úton…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás