Ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2022. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL- Csolnok

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Csolnok, Akácfa utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási munkálatok miatt a mai napon, 2024.04.26-án kb. 12:00-ig vízhiány…

TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL- Esztergom

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Esztergom, Kis-Duna Sétánynak a Lőrincz u. és az Árok u. közötti szakaszán az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás