Telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Fogyasztói elégedettségi vizsgálat

A víziközmű-szolgáltatás ágazatban bevezetett Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik fő célja az, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak az ügyfelektől tevékenységük megítéléséről. Ezáltal lehetőség adódik a szabályozási szükségletek feltárására, illetve a már bevezetett szabályozások sikerességének ellenőrzésére.
A Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal 2024. évi Felhasználói Elégedettségi Felmérésének eredményei alapján, a magasabb szintű és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében Társaságunk elkészítette Fejlődési Tervét.

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - SÁRISÁP

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Sárisápon az Akácfa és az Arany János  utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett munkálatok miatt a mai napon,…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - TOKODALTÁRÓ

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Tokodaltárón az Árpád utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett munkálatok miatt a mai napon, 2025.05.16-án előreláthatólag 22:00-ig időszakos…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL - Esztergom

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Esztergom, Etter Jenő utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett munkálatok miatt 2025.05.16-án előreláthatólag 18:00-ig időszakos szolgáltatáskiesés várható. Szíves…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás