- Nehéz begépelni a jelszót mobilon? Belépés ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel!
Nem kell bajlódnia a jelszavakkal! Elérhetővé vált az ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel történő azonosítás a mobiltelefonján.
- DÁP azonosítással vagy Ügyfélkapu+ azonosítóval jelentkezne inkább be? Az Ön döntése!
Az e-ügyintézéshez kapcsolódóan minden regisztrációs és bejelentkezési lehetőséget biztosítunk már mobiltelefonon is!
- Több felhasználási helye is van, és kényelmetlen az átlépés a szolgáltatók felületei között? Megoldottuk!
A profil kezelés bevezetésével a több regisztrációval (akár azonos szolgáltatónál, akár az ország különböző pontjain eltérő szolgáltatóknál) rendelkező ügyfelek számára mostantól ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel lehetővé válik a regisztrációk közötti átjárás.
- Elfelejtette jelszavát, vagy módosítani szeretné? Mobilon is megteheti!
Továbbra is jelszóval szeretne belépni, de elfelejtette? A mobilalkalmazásban is elérhetővé váltak a jelszókezeléssel kapcsolatos funkciók az online felület mellett.
- Számlakép megtekintése már mobiltelefonon is!
A számlák alapadatai mellett, a kiállított számlát is meg szeretné nézni? A PDF formátumú számlaképek már a mobil alkalmazásban is megtekinthetőek.
- Kizárólag személyesen intézhető ügye van?
Foglalja le előre az időpontot a kiválasztott ügyfélszolgálati irodában a mobil alkalmazásban!
- Nem sikerül bejelentkeznie az applikációba? Segítünk!
Sikertelen bejelentkezés esetén lehetősége van az Ügyfélszolgálat közvetlen hívására, így azonnali segítség kérhető.
Intézze ügyeit mobiltelefonjáról! Töltse le az alkalmazást, regisztráljon, kapcsolja össze profiljait, fiókjait!
