FŐBB FELADATOK
- Call Centeren keresztül a Felhasználók tájékoztatása, felhasználói megkeresések, bejelentések, reklamációk továbbítása SAP rendszerben
- Egyeztetés a kollégákkal a szükséges információk átadása érdekében.
- A Felhasználók által bejelentett mérőállások rögzítése, számlakorrekciók végrehajtása, számlázással kapcsolatos ügyintézés, és az ezekkel összefüggő adminisztráció végzése
FELTÉTELEK
- Középfokú végzettség
- Felhasználói szintű MS Office ismeret (Outlook, Excel, Word)
- Türelmes, ügyfélorientált hozzáállás, magas szintű stresszkezelő képesség
- Kiemelkedő kommunikációs és együttműködési készség, proaktív hozzáállás
- Precíz, önálló munkavégzés
- Megbízhatóság, terhelhetőség, felelősségvállalás
ELŐNYT JELENT
- Ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
- SAP ismeret
AMIT KÍNÁLUNK
- Stabil nagyvállalati háttér
- Cafetéria juttatás
- Munkába járás költségtérítés
- Kedvezményes üdülési lehetőségek
- Élet-és balesetbiztosítás, szociális élethelyzethez kapcsolódó juttatások
MUNKAVÉGZÉS HELYE
Tatabánya
JELENTKEZÉS
Szakmai önéletrajz benyújtásával – bérigény és munkakör megjelölésével – elektronikus úton a hr@edvrt.hu e-mail címre vagy postai úton az Északdunántúli Vízmű Zrt. 2800 Tatabánya, Sárberek 100. levelezési címre 2024. május 10-ig.