2025. június 2-i kezdéssel
FŐBB FELADATOK
- A felsővezető napi munkájának segítése
- Általános asszisztensi feladatok ellátása
- Kapcsolattartás partnerekkel
- Adatszolgáltatásokhoz kapcsolódó részfeladatok elvégzése
- Szerződések, dokumentációk kezelése, nyilvántartása, rendezése és tárolása
- Postázandó anyagok összekészítése, postázás előkészítése
- Dokumentumkezelő rendszer használata
- Irattárazással kapcsolatos teendők
- Tárgyalások, értekezletek előkészítése, dokumentumok biztosítása, emlékeztetők készítse, jegyzőkönyv vezetés
- Programok és rendezvények előkészítése
FELTÉTELEK
- Középfokú végzettség (érettségi)
- Magas felhasználói szintű MS Office ismeret (Word, Excel, Outlook)
- Rugalmas, önálló munkavégzés, határozott fellépés
- Kiváló kommunikációs- és együttműködési készség
- Precizitás, megbízhatóság, lojalitás, nagy terhelhetőség, felelősségvállalás
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
AMIT KÍNÁLUNK
- Stabil nagyvállalati háttér
- Cafetéria juttatás
- Munkába járás költségtérítés
- Kedvezményes üdülési lehetőségek
- Élet-és balesetbiztosítás, szociális élethelyzethez kapcsolódó juttatások
MUNKAVÉGZÉS HELYE
ÉDV Zrt. Irányítóközpont (2800 Tatabánya, Sárberek 100.)
JELENTKEZÉS
Szakmai önéletrajz benyújtásával – bérigény és munkakör megjelölésével – elektronikus úton a hr@edvrt.hu e-mail címre vagy postai úton az Északdunántúli Vízmű Zrt. 2800 Tatabánya, Sárberek 100. levelezési címre 2025. május 9-ig.