Telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426 (0-24)

Ügyfélszolgálati adatok

PANASZKEZELÉS

A Víziközmű-szolgáltató – annak érdekében, hogy a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos Felhasználói vagy Elkülönített Vízhasználói panaszok rövid határidővel, egységes eljárással kivizsgálásra kerüljenek, a panasz okai megszűnjenek – a panaszbejelentések esetén követendő eljárásrendet az alábbiak szerint szabályozza.

A Felhasználó, Elkülönített Vízhasználó megkereséseivel a Víziközmű-szolgáltató ügyfélszolgálatához fordulhat személyesen, telefonon, postai levél, e-mail útján, vagy internetes honlapján keresztül.

Minden, a Víziközmű-szolgáltatóhoz beérkezett panasz külön nyilvántartásba vételre kerül.

A telefonhívás útján érkező, és a személyesen bejelentett panaszt a megkeresés napján, az írásbeli panaszbeadványt a szolgáltató azon a napon tekinti beérkezettnek, amely nap a Víziközmű-szolgáltató által a panaszok iktatása céljára vezetett nyilvántartásában a beérkezés napjaként szerepel.

Panaszbejelentés esetében a Víziközmű-szolgáltató állásfoglalását írásba foglalja és a megkeresések kézhezvételétől számított 15 napon belül megküldi a bejelentőnek. A szóbeli panaszbejelentést a Víziközmű-szolgáltató azonnal megvizsgálja és orvosolja. Ha a bejelentő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Víziközmű-szolgáltató a panaszról köteles jegyzőkönyvet felvenni, kivéve, ha a telefonon érkezett panaszbejelentés rögzített beszélgetésében a fogyasztó a jegyzőkönyv felvételétől eltekint. Személyes megkeresés esetén a jegyzőkönyv egy példánya a bejelentő számára átadásra kerül, telefonos megkeresés esetén a bejelentő kérésére a jegyzőkönyv postán kerül kiküldésre.

Ha a Felhasználó vagy Elkülönített Vízhasználó a megkeresését nem annál a szervezeti egységnél tette meg, amelyik hatáskörébe az ügyfél megkeresésének megválaszolása tartozik, úgy a bejelentést fogadó szervezeti egység azt haladéktalanul a hatáskörrel rendelkező egységhez továbbítja.

A Víziközmű-szolgáltatónak a Felhasználó, Elkülönített Vízhasználó részéről nem elfogadható minőségben adott válasza, illetve érdemi válasz hiánya miatt a Felhasználó, Elkülönített Vízhasználó területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, illetve a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalhoz (MEKH) fordulhat.

A panasz elutasítása esetén a szolgáltató a bejelentőt írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A szolgáltató az elutasítást tartalmazó dokumentumban megadja az illetékes hatóság, illetve a területileg illetékes békéltető testület levelezési címét.

Hatósági kivizsgálás esetén, annak lezárásáig a szolgáltató további intézkedést nem tesz.

A korábbi, érdemben megválaszolt beadvány tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Felhasználó vagy Elkülönített Vízhasználó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, beadvány, valamint a névtelen Felhasználói beadvány kivizsgálását a szolgáltató mellőzheti.

Ügyfélszolgálatok elérhetőségei

MegnevezésElérhetőségHétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
Központi Telefonos ÜgyfélszolgálatIngyenes: 06-80-555-222
Külföldről: +36 34 815-411
7-198-158-158-158-14
TatabányaTáncsics Mihály út 1.8-208-148-148-148-14
TataDobroszláv Lajos utca 6.10-188-158-158-15szünnap
DorogEsztergomi út 42.szünnap10-18, Pénztár:
10-15
szünnap8-15, Pénztár: 8-15szünnap
DunaharasztiFő u 46.8-15szünnap10-18szünnapszünnap
EsztergomTáti út 26/B.8-208-148-148-148-14
KisbérVásártér 47.szünnap8-15szünnap10-18szünnap
KomáromArany János u. 17.8-188-158-15szünnapszünnap
OroszlányTáncsics út 103.10-18szünnap8-15szünnapszünnap
ZsámbékSzent István tér 562/A hrsz.13-18szünnap8-15szünnapszünnap


Ügyfélkapcsolati Osztályvezető: Halász Csilla Éva
Elérhetősége: 
ugyfelkapcsolat@edvrt.hu

Hibabejelentés:

Telefon: +36 80 426 426

E-mail: tatabanya.diszpecser@edvrt.hu

Honlapunkon: hibabejelentés

Minden nap 00.00-24.00 között.

Írásban érkező megkeresések

Postacím: 2801 Tatabánya, Pf.: 117.

Fax: +36 34 311 595

Elektronikus elérhetőségek:

Weboldal: www.edv.hu

E-mail: posta@edvrt.hu

Ügyfélkapcsolat: ugyfelkapcsolat@edvrt.hu

Panaszbejelentés: Elektronikus panaszbejelentő űrlap

Megkeresés jellegeSzemélyesen intézhetőTelefonon intézhetőLevélben intézhetőelektronikus úton intézhető (weblap űrlapkitöltés, vagy e-mail)Tájékoztató
Hibabejelentés 
Információkérés 
Időpont egyeztetés 
Számlamásolat 
Igazolások kérése 
Egyenleginformáció 
Részletfizetési kérelem 
Számlamódosítás 
Elektronikus számla igénylése 
Levelezési cím, e-mail cím módosítása 
Mérőállás bejelentés 
Panaszbejelentés 
Tulajdonosváltozás bejelentése Tájékoztató
Kártérítési igény  
Új vízbekötés igénylése   Lakossági
Nem lakossági
 
Csatornabekötés igénylése   Lakossági
Nem lakossági
Átalánydíjas fogyasztási hely vízmérősítése    
Vízmérő hitelesítése  
Helyszíni kontroll bemérés igénylése  
Új mellékmérőre történő szerződéskötési igény    
Locsolási mellékmérőre szerződéskötési igény   Tájékoztató
Befizetés készpénzzelTatabánya, Esztergom, Dorog    
Befizetés bankkártyávalTatabánya, Tata, Oroszlány, Kisbér, Dorog, Esztergom, Komárom, Dunaharaszti, Zsámbék    

Hírek, ESEMÉNYEK

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL-Komárom

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Komárom Térffy Gyula és Száva utcától Deák Ferenc utcáig az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt 2024.11.21.…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL-Tát

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Tát Gorkij fasoron az ivóvíz-közhálózaton végzett hibajavítási munkálatok miatt 2024.11.21. csütörtökön 9.30-14 óráig időszakos szolgáltatáskiesés várható.…

TÁJÉKOZTATÁS HIBAJAVÍTÁSI MUNKÁLATOKRÓL-Esztergom

Tájékoztatjuk tisztelt Felhasználóinkat, hogy Esztergom, Siszler, Pifkó Péter és Temető utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett tervezett hibajavítási munkálatok miatt 2024.11.22. Péntek…

Dolgozz nálunk!

Lehet annál szebb hivatás, mint friss, egészséges ivóvízzel ellátni több mint 200 ezer embert nap mint nap? Szerintünk nincs! Ha te is szeretnél részese lenni e nemes küldetésnek, jelentkezz aktuális álláshirdetéseinkre vagy regisztrálj adatbázisunkba!

Megszakítás